U hebt het waarschijnlijk al gezien aan deze nieuwe website: Prepared Mind steekt vanaf 2018 in een nieuw jasje! Samen met Studio Blomme hebben we onze huisstijl stevig onder handen genomen. Zo maken wij ons klaar voor de volgende 5, 10 en 50 jaar.

Bij een nieuwe huisstijl hoort een nieuw logo. Met veel trots stellen we hierbij het nieuwe logo voor:

Het logo wordt opgebouwd uit twee elementen: het beeldmerk en het woordmerk. 

Het beeldmerk is gevormd uit een dynamisch lijnenspel met een aantal accenten. De basis voor het beeldmerk was het woord “TWIN”, dat herleid werd tot het absolute minimum, de essentie, kracht, puurheid én positiviteit. 

Het woordmerk, dat volledig typografisch is opgebouwd, staat volledig in onderkast. Het is sober en straalt vriendelijkheid, soliditeit en vertrouwen uit. Wanneer het woordmerk apart wordt gebruikt, bevat het steeds een punt, als een soort afsluiter. Een onderstrepen van Prepared Mind. Het brand/merk en bedrijf staat er. Punt. 

 

Bekijk hieronder het filmpje van de lancering van ons nieuwe logo: